Bara timmar kvar...

Imorgon får jag besök! Det ska bli så roligt så roligt så! Jag har redan en massa planer på vad vi ska hitta på... Mycket museer blir det, Berns egna öl, lite utgång, Einstein, husberget, god mat och några av mina vänner. Låter inte det bra?
Jo, jättebra låter det!

Jobbar imorgon förmiddag sen är det bara roligheter till och med tisdag! Jaaaa!!! Härligt!

Det blir första Sverige-vän-besöket här på länge och jag hoppas på fler framåt midsommar och juli...

Här finns mycket att se!

Nu ska jag söka några jobb i hopp om att slippa sitta framför datorn till 100% under EM. Vill hellre vara bland folk då, eller helst både och, för både och betyder mycket pengar och det behövs för att hösten ska bli som jag vill ha den och de närmaste tre åren med för den delen...

Ha en underbar helg! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du bryr dig Ebba! Jag ska låta B fresta mig med sina upplevelser av Schweiz nu framöver, det är jättebra att ha något att se fram emot! Jag ser ljuset, så att säga. =)

Hoppas att ni har haft jätteskoj! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback