Det löser sig, det gör det alltid...

Jepp. Det gör det.
Efter ett par timmar på stan, först shoppandes med Brorsan (det är bra att shoppa med nån som känner en väl) sen på starbucks med mina damer, kändes allt mycket lättare. Att shoppa är ett sätt att slippa tänka på sina problem, dessutom skadar det aldrig att få en killes synpunkter på saker som beträffar killar. Fastän Brorsan är två år yngre har han koll.
Med damerna fick jag äntligen berätta allt, jag fick ur mig allt som stressade mig och insåg under samtalets gång, med en och annan input från deras sida, att allt går att fixa på ett sätt som inte ens tvunget behöver krossa några hjärtan. Jag blir om och om förundrad över hur mycket kraft man får av vänner som verkligen känner och älskar en. Tacksamhet fyller mitt hjärta.

Av alla dem som ville träffa mig igårkväll bestämde jag mig för att träffa den jag ville träffa. Det är bara onödigt att hålla på att träffa folk bara för att man känner sig skyldig eller elak om man inte gör det. Man får inte vara för snäll för till slut gör man bara illa folk med det ( oh en sån vishet...)
Det blev alltså en riktigt trevlig kväll dock utan utgång efteråt. Var egentligen sugen på att dansa och röra lite på fläsket, men jag orkade inte när det väl kom till kritan. Jag var yr och trött och kände att min hals inte mådde bra alls, så hälsan fick faktiskt gå före för en gångs skull... Borde prioritera så oftare... Fick skjuts hem och nu har jag fortfarande låten på huvet som han hade på repeat...

I hope you know, I hope you know
that this has nothing to do with you
it's personal myself an I...

I'm gonna miss you like a child misses their blanket...

Undra när vi ses nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback