Några veckor till? Några dagar? Timmar?

Undrar hur lång tid det tar tills det blir för mycket för mig. Just nu går det bra. Jag måste vara väldigt noga med maten, så jag inte äter för sällan och får ont i magen och så måste jag sova mer än vanligt för att slippa få finnar. Hur det ska gå ihop med tre jobb (ett fjärde är på gång...), en flirt och vänner som man gärna vill umgås med...
Nåväl, än så länge går det bra och jag lovar att känna efter noga ifall det skulle börja bli tungt. I nuläget är det bara att glädjas över det som komma skall. På tisdag bär det ju av till Råå! Härligt! Visserligen har jag ju tagit på mig jobb där med, men om det kan hjälpa Mammas kusin att åka på brordotterns (Frk Pyttis) examensfirande är det absolut värt det!

Det som är roligt är viktigast och ska få vara roligt även om det är mycket! Jag tror att det kommer bli bra. Jag hoppas det ialla fall...
Stadion, restaurang, marknadsforskning och eventuellt radio... Roligt roligt! Sen Sverige och sommar och födelsedagar och fik och och och...

Konstigt, annars brukade sånt kännas tungt och stressigt, men på nåt sätt är det annorlunda nu. Det oroar mig samtidigt som det känns bra. Det känns som att jag vuxit, blivit stark nog att klara av det här.

Ni som ska grilla i Kärlekslandet, snälla tänk på mig! I wish I was there!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback