Åååh, en LISTA!

Jag...

Är: förvirrad och fundersam
Ger intryck av att vara: arrogant
Mår: ganska bra just nu
Ska: ladda över inspelningar till datorn
Har:  hittat två par högklackade stövlar idag och tonat håret rött i fredags
Bör: styrketräna och gå och lägga mig tidigt
Kan: baka jättegott knäckebröd
Vill ha: bekräftelse
Skulle vilja: vara någon annan ibland
Tycker om att: dansa
Drömmer om: att stå på en stor scen och kunna leva på det en vacker dag
Längtar till: sportlovet
Fasar inför: framtiden och att behöva bli vuxen på riktigt
Har ett brinnande intresse för: konsten att agera
Bryr mig om: mina nära och kära
Trivs med: mitt jobb
Planerar att: söka till skolor i tyskland om två år
Bor: hemma hos Mamma och Pappa med utsikt över alperna
Skulle vilja bo: i en liten by i Italien under vintern
Klär mig gärna i: högklackat
Dricker gärna: bubbelvatten med högt mineralhalt på sistone
Äter helst: god mat som inte ger mig dåligt samvete eller onda överaskningar dagen efter
Tränar: dans 7 timmar i veckan plus pilates 1 timme
Tittar ofta på: allt runt om kring mig, människor, trafik, natur...
Lyssnar ofta på: det vänner och bekanta eller lärare har att säga
Stolt över: att jag vågade ta ett steg åt rätt håll
Styrka: utstrålning
Svaghet: kondition
Beundrar: min vän J som vet så mycket om livet och kör sitt eget race oavsett vad världen tycker
Rädd för: att förlora någon jag älskar; att misslyckas, inte räcka till, inte duga eller tvingas sluta pga skada
Ovana: att pilla på allt inklusive sårskorpor och finnar samt eksem
Lördagskvällar: brukar jag tvinga mig själv att träffa kompisar om jag inte jobbar
Sak jag ska köpa när jag fått lön: nix, har gett mig själv köpförbud förutom julklappar och skolgrejer

Listan är föresten tagen från
Celeritas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback