Rosé-vin is the shit

Jajjemän, rosé-vin är livets elixir...=) Mmmm, nåt jag skulle kunna dricka flaskvis...
Idag fick det bli tre glas, det räcker en kväll som denna. Saker och ting känns lite lättare och lite ljusare...
Träffade två föredetta bandkolleger och njöt av obesvärat samtalande... Det är bra med folk som känt en ett tag, de förstår en på ett annat sätt... Man behöver bara förklara det som händer just nu, allt annat vet de redan...

Igår kom det definitiva kontraktet för Hamburg. Jag ska alltså verkligen börja där 2010. Det känns så overkligt och nu känns det nästan dumt att vilja åka härifrån. Nu när hjärtat bankar så hårt...

På måndag börjar skolan igen. Sommaren är nästan slut. Det börjar bli dags för en sammanfattning. Men det får nog bli imorgon eller torsdag... Just nu känner jag inte för det.
Just nu känner jag inte ens för att tänka på J... Vad är klockan i Malaysia? Vad gör han? Sover han, är han vaken? Mår han bra? Jag har inte hört nåt sen han klev på flyget...
Jag hatar mig själv för att jag är så orolig. Släpp taget, Ebba...

Funderar på allvar på att låta tatuera mig. En fjäril, precis i kanten av höftbenet. Problemet är bara att det bara är snyggt om man har en snygg mage, alltså gäller beslutet inte bara tatueringen utan även vara rejält nogrann med figuren för att hålla magen i trim... Min deal är nu att jag får lov att tatuera mig (om jag fortfarande vill då) när jag lyckats gå ner några kilon till... Målet är att någongång vara lika snygg och muskulös som
Alex Hipwell, dansare och vän till vår jazz-lärare. Om jag någonsinn lyckas se ut så, då får jag tatuera mig så mycket jag vill, men utan six-packs blir det ingen fjäril på magen.

Nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon står Urban Swimming på programmet. Mys med några fina pojkar, kanske en öl eller två, måste ju inte jobba förän kl.19=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback