Det där med att blogga...

Har tappat stinget med bloggen känns det som... Är så mycket med vanliga riktiga livet att jag knappt hinner fundera över det. Vill inte heller.
Börjar återhämta mig, så nu kan jag njuta av mitt liv lite mer. Jobbet är mest kul. Jag hinner med mig själv och en del vänner. Dock mer spontant och de får oftast höra av sig, men ändå. Jag har varit sämre vän...

Läste en artikel om hur man ska skriva i en framgångsrik blogg. Lägg fast målgruppen. Håll dig till ditt ämne. Starta annars en ny blogg. Skriv personligt men inte privat.
Jag vill inte skriva en framgångsrik blogg. Jag vill bara skriva. När jag känner för det.
Men jag kanske borde börja sälja mig mer. Skriva lite mer om hur duktig och häftig jag är. Broadcast yourself...
Nej, jag tror jag gör en hemsida i så fall. Det känns meningsfullare. Om jag nu ska göra reklam om mig själv...

Hade min enda lediga dag denna vecka i måndags. Nu är nästa på måndag igen.
Helt okej. Jag njuter. Jag mår bra.
Fastän folk blir oroliga runtomkring för att jag snubblar ibland.
Ibland bråkar axeln, ibland linserna, ibland handleden, ibland ankeln... Det finns alltid nåt att klaga över om man letar.
Ska sluta säga jodå jag mår bra men...
Det finns så många andra som har det värre. Jag har det dessutom inte bara lite mindre hemskt än andra utan riktigt bra.
Jag är glad och tacksam. Otroligt tacksam. Blir överväldigad ibland av allt som livet ger en på vägen.
Det är lustigt hur mycket några timmars samvaro kan betyda. Sitta i solen och prata. Finns väl knappt något bättre. Eller ja, det spelar ju inte så stor roll var man sitter, bara man får vara tillsammans ett tag.
Jag tror jag har världens bästa vänner.
Många här som jag träffar ofta. Många i Sverige som jag saknar (jättemycket!!!) och ser sjukt mycket fram emot att träffa om två månader!

Tills dess fortsätter jag njuta. Och vara tacksam. Och glädjas åt allt det som faktiskt är fantastiskt bra i mitt liv.

Men det där med bloggen... Jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Susanne i Örebro

jag är iaf intresserad... även om du skriver att du inte har ngt spännande att skriva, så får man ju reda på ditt liv...så jag röstar för att du ska fortsätta skriva, även om det bara är att du inte vet vad du ska skriva =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback