Sista festen

Igår var det fest skulle man kunna tro... Haha, den började med singstar hos Maria och slutade på sista bussen klockan 4.30. Däremellan var vi ute, hela tiden. Bland karnevalsorkestrar, andra utklädda tokar, narrar och djur. Åtta tjejer, utklädda till pirater *harr*, med en eller annan droppe alkohol i blodet, glada, högljudda, tokiga och framförallt väääldigt tjejiga och fnissiga. Riktigt kul att vara ute med det gänget igen, det var längesen. Hela stan festade och vädret höll sig till reglerna.

Förövrigt borde jag lämna mobilen hemma när jag går ut i framtiden tror jag, det är så pinsamt när någon ringer som man inte har en aning om ifall man pratat med eller vad man pratat om med kvällen innan... Ooops...

Nu blir det inte fest på ett tag. I den perfekta drömvärlden skulle nästa fest vara då när de ringer från Kons i Wien och säger att jag kommit in... I slutet av april...:-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback