Det är stjärnornas fel att folk är tokiga...

Idag var en konstig dag som kändes väldigt väldigt lång. Moderndance var roligt, det är så skönt med ett ämne som är mindre tekniskt...
Nu är jag jättetrött och ska gå och lägga mig för jag körde lite pilates framför tvn förut...

I övermorgon kommer J tillbaka. Jag är jättenervös... Men min sånglärare sa att stjärnorna står på ett klurigt sätt just nu och på fredag är det fullmåne och sen blir det bättre igen, sen blir folk normala igen... Jag är ändå nervös, men det ska nog bli bra. Han skriver i alla fall att han ser fram emot att träffa mig, och det är ju ett bra tecken...
Imorgon kväll jobbar jag så imorgon kommer gå fort och sen är det bara timmar kvar.
Sen är det bara två veckor kvar tills jag sätter mig på ett tåg och åker iväg och inte kommer tillbaka fören 3 veckor senare och ska träffa en massa älskade människor som jag fortfarande inte har hört av mig till för att jag är så jäkla otillförlitlig... Jag lovar, jag hör av mig! Annars kan ni gärna säga när det skulle passa att våldgästas, då kan jag anpassa mig... Ok? Snälla, ha tålamod...
Men först är det projektvecka och den kommer bli aaastuff, jäklar vad jobb det kommer bli... Har noll koll på mina låtar, men det blir som det blir. Det värsta som kan hända är att de säger att jag aldrig skulle få nåt jobb så.... Nehej, då vet jag i alla fall vad jag INTE ska göra...=)

Bums i ba i säng fröken. När tiden är inne som andra skulle säga.

Är nära att räkna timmar tills klockan fyra på fredag... men nej, jag tänker inte låta en man göra mig tokig! Nej nej nej nej nej nej... nja...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback