Stå rakt

Det drar ihop sig i magen, det blir suddigt runtomkring, jag vinglar.
Jag tror jag har fattat fel beslut. Jag borde ha lyssnat på mina föräldrar i stället för mina känslor. Varför lär jag mig inte?
Nu är det bara att stå rakt inför mitt beslut, inför min framtid och göra det bästa av situationen.
Och konfrontera, äntligen konfrontera för att äntligen kunna slappna av.

Res dig upp, sträck på dig, Ebba. Nu har du valt den här vägen inför flytten, nu får du stå för det. Så är det när man är vuxen.

Jag hatar att vara vuxen...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja du Ebba, det är bara dig själv du har att rätta dig efter egentligen, tvekan är en del av en själv. Men jag tror på dig, att du tar rätt beslut även om en tvekan finns. Man är inte självklar i sina vägval, det är ingen. Men om man bara ger sin hän så kommer det så mycket tillbaka förr eller senare. Jag tror i alla fall det. kram på dig!

2010-08-26 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback