Försvinn ur mitt liv!

Mitt förra inlägg är bara 4 dagar och 4 timmar gammalt, men när jag läser det, känns det som att en annan människa skrivit...

Här sitter jag med tårar i ögonen. För det känns fördjävligt. Idag har det bara kännts hemskt. Allt. Cats-rep, korrepetition-class, jazz-dance, sång, språk/röstteknik, step. Jag har släpat mig från en undervisningsenhet till nästa, utan motivation, utan energi, utan vilja, utan lust och utan självförtroende.

Tviveln, ångesten och ensamheten har kommit in i mitt liv igen. Det var längesen de tre var mina följeslagare, men nu står de här igen. Som gamla bekanta man brutit kontakten med, men som bara inte fattar att man inte tycker om dem. De tränger sig på, står här tätt omkring mig och tittar mig över axeln oavsett vad jag gör.

Jag har ingen kraft kvar att sparka bort dem. Jag har ingen som kan hjälpa mig att bli av med dem. De glor på mig med sina glupska ögon och gräver sig in i min själ...

Var tog min eld vägen? De tre råttorna har slängt en hink vatten över den. Dra åt helvete era äckliga demoner! Jag vill inte ha er här!
Försvinn ur mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är vacker, du är stark, du kan inta okänd mark :) Kram!!

Postat av: Carro

men älskade Ebba inte ska du känna så! Jag beundrar dig för att du följer din dröm, för att du är talangfull och älskvärd. Det är tillåtet att ha dåliga dagar men glöm dem och fokusera på de bra istället. Se nu till att sparka undan dina dumma följeslagare, du är starkare än vad du tror och du förtjänar att må bra. Saknar dig och tänker ofta på dig.

2010-12-18 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback