Mitt år börjar bra

Skådespel var spännande, roligt, intressant, underhållande, utmanande idag. Allt som det ska vara. Och det bådar gott för de här två veckorna med Johannes. Han vill visa oss Strasbergs teori om emotionellt minne och Thornsons teori om hög/lågstatus för oss och jobba med oss i grupper. Det känns som att det kommer bli jättespännande. Och det kändes som att jag fick en chans idag att visa hur starkt jag brinner för ämnet, vilka tankar jag har, vilka bilder...

Jazz hade vi med Denise idag. Som är dansare för DJBobo, vars koreografier jag dansade när jag var liten. Hon har gått samma skola som jag ska gå på i Hamburg. Och hon har lovat kolla lite extra på mig på torsdag och ge mig tipps, och feedback. OCH hålla ögon och öron öppna gällande lägenhet...=)

Bea och jag ska till London i påsk!

I februari ska jag åka snowboard en vecka med pojkarna!

Fotografen vill ta bilder på mig. Det ska bli jääättespännande. Och att döma efter de bilderna han har på hemsidan, så är han jäkligt bra... (Nej, jag ska inte ta nakenbilder, och ja, jag har kollat att han verkligen är fotograf och verkligen finns)

Det verkar gå åt rätt håll. Allt pekar uppåt. Det mesta i alla fall.
Jag njuter!

Det händer inte ofta att ett år börjar så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback