En månad

Sist jag skrev var det drygt nio veckor kvar.
Nu är det en månad kvar. För allteftersom dagarna går, blir jag ganska säker på att jag inte kommer åka tillbaka till Schweiz mellan bröllopet i Kungsör och skolstarten i Hamburg.
Däremellan ligger två veckor. Exakt vad som händer då, vet jag inte, men det blir nog inget jäktande tillbaka till Bern.

Jag har precis haft fint besök från Sverige några dagar. Det var väldigt väldigt trevligt och mysigt. Jag hoppas mina gäster hade det bra också!

Igår fick jag alla mina fyra visdomständer utopererade. Nu ser jag ut som en hamster och har nästan outhärdliga smärtor... Men men, jag är ju stark så jag klarar mig nog... typ...

På söndag är det semester som står på programmet!!! Jaaaa! Äntligen! Helsingborg, jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback