Läskigt

Hemma efter en lång och jobbig jobbdag. Ville egentligen ut, men ingen som ville med, och de som jag hade kunnat hänga på ville inte jag vara med... Så då fick det bli sängen i stället. Det är nog bra det med.

Imorgon, söndag, är jag ledig hela dagen. Jag hatar det. Men den här veckan har jag märkt att jag verkligen behöver det. Det har varit en hel del motgångar och mycket frustration. I fredags svämmade det över och jag insåg att jag går och bär på en massa som jag inte är medveten om, men som skadar mig och gör mig svag. Imorgon tänker jag ta mig tid för mig själv. Hoppas på fint väder så jag kan vara ute, annars får jag hitta på något annat.
Men läskigt är det, att behöva tvinga sig själv att pausa, ta det lite lugnt, ge sig själv andrum. Och läskigt att tvingas umgås med sig själv, och att ha en hel dag ledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback