Update

Börjar bli dags att uppdatera...

Men jag har inte så mycket att säga. Det är svårt att sätta ord på det som händer här... Det är mycket. Ibland är det som en dröm, jag gör allt det jag älskar! En massa timmar varje dag. Det känns bra.
Samtidigt är mycket svårt, mycket nytt, mycket läskigt...

I övermorgon börjar skolan igen, hade lov tre veckor, vilket inte innebär att vi var lediga...! Nästa vecka kommer jag förutsiktligen vara i skolan varje dag från 07.45-22 varje dag... Men om allt går som vi blivit lovade så ska vi flytta in i vår nya lägenhet till helgen. Det måste gå bra! Det får inte skita sig!!!

Så, nu är det dags för lite sömn...

Ska försöka skriva lite oftare...

XX e


Kommentarer
Postat av: suzy

hejsan gumman...ser fram meot uppdateringar om ditt liv =) tror med på dig! vet att du kommer lyckas! stora kramen

2010-11-01 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback