Det kittlar i själen!

Framför mig ligger en rad saker som jag ser fram emot så otroligt mycket!
Det rullar på och det är så sjukt roligt!
Jag vill att mitt liv alltid ska vara så här!

De två lärarna som håller i nästa Monday Night, som är skolans show där de visar vilka duktiga elever de har för offentligheten, gillade det vi visade av vårt hip hop projekt. De vill att vi ska vara med på showen och vill stötta oss för att vi ska kunna övertyga skolledningen.
Det känns så himla bra! Jag var otroligt nervös innan vi visade det och trodde aldrig att de skulle vara så begeistrade! Yes!

Idag träffade jag tjejen som skrivit manus till trailern jag ska vara med i övernästa vecka. Hon gav mig min rosa hårfärg och berättade även om ett till projekt där hon har en roll till mig... Och hon har kontakt till en produktionsfirma i England som är intresserade av att producera långfilmen och som dessutom gillar casten hon har! Det verkar som att chanserna står rätt bra för vidare samarbeten med henne... Aaaah, det ska bli så sjukt roligt!

På tisdag åker jag hem för lite semester och skidåkning. Äntligen upp i bergen och upp på brädan igen!!! Jaaaa!

Dessa saker gör att det inte gör mig något att teamet från min förra audition inte hört av sig än... Who cares? Jag har en massa annat spännande på g!

Jag brinner och jag tror det märks!

Känns som något stort är på väg att hända...


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt! Fortsätt berätta allteftersom det rullar på. Det är kul att höra hur det går för dig! :) Är riktigt glad för din skull!! Kramar

Postat av: mattias

Bra där! Härliga tider fröken! Fortsätt så. kram

2011-03-07 @ 20:56:22
URL: http://nartidenarinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback