detta kan nog vara jag...

Tänkte att jag skulle försöka mig pâ den här frâgeformulären jag med... svârare än man tror... Men jag tror man ser lite vem jag är när man läser det här... Have fun!=)

Jag lever i ett stadigt förhållande med en partner?
sant

Det händer att jag blir utom mig av ilska?
sant

Jag är nog en ganska optimistisk person?
sant

Jag läser i genomsnitt mer än en bok per månad? sant

Jag är lite slarvig med att passa tider? väldigt sant

Om någon försöker tränga sig före mig i kön protesterar jag öppet? sant

Jag känner mig yngre än jag är? falskt

När jag berättar något brukar jag åskådliggöra innehållet med livliga gester? sant

Om jag har gjort bort mig någon gång, så tänker jag ofta på det efteråt och skäms? falskt

Jag undviker att vara den som måste bestämma i en grupp? falskt

Jag gillar att vara den första att berätta en nyhet? sant

I genomsnitt dricker jag alkohol mer än 2 ggr i veckan? numera falskt

Jag äter mer än jag borde?
tyvärr sant

Jag tar någon medicin dagligen? falskt

Jag tycker att jag väger för mycket? sant

Det händer att jag ångrar vad jag gör och tänker? sant

Jag sjunger eller visslar för mig själv för att jag är glad?
sant

Jag har ofta huvudvärk? falskt

Jag har konstnärliga anlag? sant
Min tonårstid skulle jag verkligen inte vilja ha igen? falskt

När jag blir arg eller uppretad försöker jag låta bli att visa vad jag känner?
falskt

Jag är i stort behov av uppmuntran och tröst när jag har misslyckats med något?
sant

Jag tyckte illa om många av mina lärare i skolan?
falskt

Jag har prövat droger? falskt
I skolan fick jag ofta tillsägelser att hålla tyst och sitta still? falskt

Del 2

  1. Ditt mest ångrade inköp? hmm...ångrar mycket...
  2. Din bästa egenskap?  är ganska omtänksam
  3. Din sämsta egenskap? har svårt för mig själv
  4. Helst dricker du? vatten och grönsaks- eller fruktjuicer
  5. Oftast dricker du? vatten
  6. Helst äter du? fisksoppa, kyckling eller fisk med grönsaker
  7. Oftast äter du? grönsaker med linser eller pasta eller ris
  8. Har du självdisciplin? nej, det är jättedåligt på den fronten
  9. Bästa svenska sångröst? Lisa Nilsson
  10. Bästa utländska sångröst? Norah Jones, Katie Melua och Christina Aguilera
  11. Beskriv dig själv som 10-åring? ganska lång, sportig, bäst i klassen, ganska speciell nästintill ful (själv tyckte jag att jag var snyggast av alla), ganska aggressiv mot killar...men väldigt duktig
  12. Har du blivit sviken någon gång? ja, på högstadiet av några 'kompisar'
  13. Har du svikit någon? det har jag säkert råkat göra
  14. Vem pratade du i telefon med senast? Mamma och Pappa
  15. När köpte du första mobilen? i sjuan
  16. Första kärleken? Emil Nicolaisen... vi hade distansförhållande över flera år tills jag blev 9
  17. Öl, vin eller drink? drink eller sött vitt vin
  18. När löste du ett problem senast, vad var det? hmm... jag har börjat lösa ett problem... började ju träna förra veckan=) 
  19. Sinnesstämning idag? trött och trist, allt är så grått och jag måste läsa för hemtentan
  20. Kaffe eller te? te
  21. Vem i Vänner är du? Rachel (vi är jättelika)
  22. Röker, snusar? nej, feströkte ett tag
  23. Har du kramat någon idag? nej, inte än=)
  24. Har du kysst någon under senaste veckan? nej
  25. Har du haft sex den här månaden? nej
  26. Tre, för dig, utmärkande fysiska drag? blå-grönt glittrande ögon, oren hy, rödblont hår 
  27. Hur tror du att människor runt dig skulle beskriva dig? hmm... liten, söt, glad, rolig, lite crazy (de som känner mig väl skulle nog säga att jag är osäker på mig själv, melankolisk och att jag tänker efter mycket och har höga krav på mig själv)
  28. Vad ska du göra i kväll? lyssna på studentsångarnas adventskonsert i nikolaikyrkan
  29. Vad ser du fram emot? jul i Hbg, nyår i Schweiz, spexföreställningarna i mars, att bli smal och fin, att lära mig komma överens med mig själv...
  30. Är du lycklig? jag är lycklig för att jag är tillsammans med en verkligen underbar kille och jag har hittat jättehärliga vänner här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback