Inte för kärleks skull

Fâr jag komma och krypa upp i din soffa?
Trots att den är smal...? Den rymmer ju en dans
Det blir lätt en klysché pâ kärlekens vis... men om det är vänskap?
Är det okej dâ?
Att jag kryper upp i soffan brevid dig och lutar mitt huvud mot din axel...

För din och för min
men inte för kärleks skull
Vi behöver ju värme bâda tvâ...
Vi kan väl hâlla om varandra och tycka om varandra utan att det är fel
Utan att behöva känna oss skyldiga...
Kanske?

Jag vill gärna dela
dela mina känslor
och dina känslor
berätta om allt som yr i min hjärna
lyssna pâ allt du vill dela med dig av

Vara din vän

Det blev väldigt patetiskt nu tror jag
men du förstâr mig nog
du brukar göra det

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback