Ta vara pâ den tid du fâr...

Att det kan göra sâ gott att prioritera vännerna före plugget...
Fâr skriva hemtenta hela natten, men det var värt det.
Tack för den mysiga prat- och fikastunden i eftermiddags!!

Jag vill lära mig att ta vara pâ det jag har...
släppa taget och bara vara i nuet
njuta av det jag har
istället för att leta efter nâgot annat
Vi hittar nog väldigt mycket i vâr omgivning om vi bara ser oss omkring med öppna ögon
öppna ögon för andra
för äkta värden
för det väsentliga
och lâter det ta den tid det tar
Ta vara pâ det du har
det liv du har
de människor som omger dig
din värld
din tid
Based on your smile
I know that all of this
might be over soon
But you're bound to end
cause if I'm bad and looking stupid
I think I'd rather loose
This is all that I had
so please
take what's left of this heart
and use only what you really need
You know I only have so little
so please
mend your broken heart
som Jack Johnson sjunger
eller
Look into your heart
and all that you will find is love
I'ts your god forsaken right to be loved
...
Please don't complicate
our time is short
This is our faith 
I'm yours
Please don't hesitate
no more no more
it cannot wait
I'm yours
som Jason Mraz sjunger i lâten jag fick...

Ta vara pâ livet
varje minut är en gâva
vem den än kommer ifrân
Dela med dig
det vinner du pâ!
Därför ska jag lärä mig leva och lära mig älska!!
Jag vill dela med mig och ge nâgot av mig själv i varje möte med andra människor
För varenda människa är värd att bli uppskattad
Men alla er, mina vänner, vill jag ge mer av mig!
Tack för livet och för allt vi fâr dela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback