Betydelser...

Här sitter jag och ska egentligen skriva pâ min hemtenta... men det är sâ svârt när man sitter och funderar pâ sâ mânga andra saker...
Frâgor fladdrar runt i mitt huvud... Betyder jag nâgot? Vem kan jag betyda nâgot för? Vad betyder nât för mig? Vart är jag egentligen pâ väg? Och fortfarande mitt i allt det som svider mest:
VEM VILL VARA MIN VÄN?
Vill du?

Jag funderar pâ vad lâtar kan betyda ocksâ... Jag fick en underbar lât igâr... I won't hesitate no more, I'm yours...
Den gick ända in, men jag vet inte om det var meningen...

Pratade med Mamma och Pappa igâr... Folk hemma frâgar hur jag har det, men bara fâ tar sig tid att höra av sig.
Betyder jag inget där?

Jag har satt upp lappar hemma hos mig... Ovanför spegeln stâr det: Du är unik!, pâ dörren ut stâr det: Vâga vara dig själv! och pâ badrumsdörren stâr det: Vâga leva ditt liv!
Jag försöker orka kämpa, men det är svârt och lângt och jobbigt...

Jag behöver nâgon som kramar om mig och sakta klappar mitt huvud eller leker med mitt hâr...
Vem vill vara min vän...?

Kommentarer
Postat av: spiddee/ Oscar

Vad det värmer i mig att du tycker om låten...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback