It feels like I'm losing myself again...

You used to love me but  now you're not sure...

It feels like I'm losing myself again... this time it might be over...

Musiken pärlar ur högtalarna... Solen skiner. Varför kan inte vädret vara mer anpassat efter ens stämning? Varför ska den dumma solen alltid skina när man mår dåligt?
Osäkerhet. Smärta. Sorg. Inte ilska, bara en massa sår.

Kastar man sig ut får man räkna med att slå sig illa.
Låter man murarna rasa får man räkna med att bli överfallen.
Ger man sig hän får man räkna med att någon tar en kniv, kör in den i hjärtat på en och vrider om.

"Det känns som att något saknas"
Vad??? Om det ändå fanns något att ta på! En anledning, den behöver inte vara bra, men då hade jag åtminstone en anledning...
Vad som helst! Säg att du inte kan vara med mig för att jag har stora fötter! Eller för att jag inte är skriven i Sverige! Eller för att min släkt är knäpp! Eller för att jag pratar för mycket! Eller för att du inte tycker jag är snygg!
Då skulle jag kunna tänka: Vilken idiot han är som inte vill vara med mig bara för att...
Då kunde jag åtminstone bli förbannad...
Nu är jag bara maktlös! Det är så orättvist!

Nu när jag för en gångs skull äntligen är kär...

It feels like I´m losing myself again...

Kommentarer
Postat av: suzy

vännen *kramar om*... jobbiga pojkar som inte kan bestämma sej! dem förstår inte alltid hur mkt dem sårar genom sin osäkerhet.... ibland kan ord såra men lika ofta kan de ej sagda orden såra lika mkt...hoppas han bestämmer sej...hoppas han fattar vad han har i dej!! som innan finns ja här om du vill snacka, eller bara ha ngn att skrika åt *ler lite* finns även här med kanelbullar och mjölk om d skulle va så.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback