Alltid nåt...

Ja, mycket går åt helvete just nu. Men samtidigt så är det bra. För nu MÅSTE jag skärpa mig. Nu funkar det liksom inte att bara vandra runt och tycka synd om sig själv längre...
Hade ganska bra flyt på plugget ikväll, eller jag kände att jag inte orkade lägga mig, för jag kan ändå inte sova då kan jag lika bra plugga istället för att jag ligger och mår dåligt och ältar och ältar och ändå inte kan sova. Så jag skrev och skrev och letade på internet och skrev lite till och nu har jag faktiskt tagit igen allt som jag hade missat på NkB! Det känns bra. Och det känns framförallt som något som jag faktiskt måste vara nöjd med. Jag har faktiskt lyckats, fastän läraren inte trodde att det skulle gå. Jag har lyckats med nåt! Wow, det var längesen!

Nu är det bara hundratusen andra grejer till kvar... Men jag ska ta en sak i taget. Jag har för kort tid kvar här för att tillåta mig själv att må som jag gör. Lite drygt sju veckor är lite i alla hänseenden. Och det är DEFINITIVT för lite för att gå runt och må dåligt och få folk som man tycker om att må dåligt...

En sak i taget. Vecka för vecka, uppgift för uppfgift, dag för dag, timme för timme, minut för minut.


Blev tillsagt förut att våga tro på kärleken... Jag vill! Jag vill tro, jag vill ha tillit! Nu ska jag sluta vilja och faktiskt göra!

Ingenting alls håller annars.

Nu ett försök att sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fortsätt blogga för f*n. ;) Alla lata bloggare är så tråkiga (inklusive mig), men här finns alltid nåt att läsa! Och alltid nåt att känna igen sig i till på köpet. Keep it up. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback