Det måste ju betyda nåt...

Blå himmel, solen skiner, det är riktigt dagsljus och några plusgrader!
Det måste väl ändå betyda att det blir ett bra år!!!

Solen är framför mig, då kanske skuggorna faller bakom mig ändå!

Hoppet lever och jag börjar känna vibbar av en framtid som är bra för mig!

Mitt nyårslöfte (bland annat...):

Jag ska inte låta min självömkan begränsa mig längre!

Ikväll blir det fest med några nästkusiner och deras vänner, typ samma gäng som midsommar fast med några till... Är nog den enda singeln, vilken kanske inte har känts så bra hittills, men nu när solen skiner, nu när makterna är på min sida, nu när styrkan spirar i mig, så känns det mycket bättre!!
Jag lyckas, pår riktigt, glädja mig åt mina vänner som faktiskt upplever riktig kärlek. Jag blir så glad när jag ser att den faktiskt finns, att det faktiskt kan funka, att man faktiskt kan bli lycklig!

Jag önskar er så att det får hålla och att ni får vara lyckliga en massa år!

Ett riktigt gott nytt år ska det bli det här 2008, ett riktigt riktigt gott och nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback