Långt innan gryningen...

okej, kanske inte så långt innan gryningen, men i alla fall när det fortfarande var mörkt, kämpade jag mig upp efter en orolig och alltför sömnlös natt. Tog på mig varmt och skyndade iväg till bussen. Mysigt att träffa Celeritas på bussen och prata lite med henne, ett bra sätt att starta dagen på helt enkelt. Det fortsatte med trevlig och god hotellfrukost på Hotell Skomakaren där S hade bott inatt. Bra att ha släktingar som man kan umgås med som vänner och bra för honom att jag bor i Örebro... Annars hade han nog varken hittat till hotellet eller till Drottninggatan 29. Hoppas att testerna går bra för honom och att han kommer in på utbildningen.

Ska bli kul att träffas snart igen, fast denna gången nere i Helsingborg.

Hoppas på att det blir handledning idag, i så fall kan jag nämligen åka ner till Göteborg redan på tisdag. Det vore skönt, vill bort härifrån så snart som möjligt...
Inte för att jag inte trivs här, men jag behöver få känna trygghet och slippa vara ensam för att kunna sova och vila ut mig ordentligt. Dessutom längtar jag efter att få vara mig själv och efter att julpyssla med Farmor.

Nu har jag 3½ timmar på mig tills seminarieuppgiften ska vara inne, ska göra det nu direkt, så kan jag sova lite till sen. Det behöver jag verkligen, annars blir det jobbigt ikväll.

40 dagar kvar tills jag flyttar! 40 dagar... Take you're chance, soon I'll be gone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback