På väg mot ett nytt liv...

Ja, nu är jag tilbaka efter tre bade sköna och jobbiga veckor. Jag har gjort mycket och det har hänt ganska mycket också...
Jag trodde faktiskt att det skulle vara mycket svårare att komma tillbaka till Örebro, jag trodde det skulle kännas ensamt, tomt och eländigt, men det känns bra att vara själv igen. Det är skönt att kunna göra det man själv vill utan att behöva ta hänsyn.
Det är mest mina händer som känns nakna utan ringar. Jag bar ju två vänskaps/löftes-ringar förut, men de har jag tagit av...
Nu ska jag använda den tid jag har till att vara med mig själv. Jag ska verkligen ta mig tid för att vara själv och lära känna mig själv. Gamla mönster ska brytas, jag ska sova mer, dricka och strula mindre. Det låter väl som bra nyårslöften?
Jag har dessutom ställt upp ett livslöfte: Jag ska bli vän med mig själv!
Det är ett livslöfte eftersom det inte går att fixa på ett år, tyvärr...
Jag ska lära mig acceptera och respektera mig själv, bli självsäker och -medveten. Kanske lyckas jag en dag faktiskt tycka om den jag ser i spegeln... Jag hoppas det, för krigandet med mig själv gör mig helt slut...
På måndag kör jag igång med stenhård GI-diet, inga kolhydrater och frukter, bara proteiner och fett och grönsaker, för att komma i form inför spexet. Med träningen börjar jag redan idag...
Örebrospexet kommer bli jättehäftigt och det är skitkul att vara med! Men lite nervös är man allt nu när det bara är drygt 50 dagar kvar till premiären den 3 mars...
Funderar på att vara nolla igen, ska iaf vara med på det jag kan... Tänk vad roligt att vara nolla för dem som nollades med mig, respektive ha blivit nollad med ens faddrar! Yezzz!!! Skitskoj!
Nu ska jag hem och lägga mig en stund innan träningen...
Mycket sömn hör nämligen också till mitt nya liv!!

Kommentarer
Postat av: Oscar

tänkte skriva något klokt och uppmuntrande men jag tänkte att jag tar det i utbyte mot lite te...

2007-01-10 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback