som sagt...

Inget blir som man planerar och nu försvann dessutom allt det fina jag hade skrivit... Fan
Det viktigaste:
Jag jobbar på min 20-årsdag den 8/7 så min prins kommer inte och hälsar på då(är bara ledig ons-tors den veckan) han kommer runt midsommar istället!
Jag har ont i hela kroppen för jag har jobbat på fiket mer än jag trodde att jag skulle
Jag upplever svenska studenten första gången i mitt liv imorrn, då arbetandes i disken på ett fik mitt i stan, det blir mycket att göra
Jag cyklade ungefär 1,5 mil på mammas gammla racecykel idag
Jag är planeringsfanatiker/freak, vill ha koll och veta hur allt ska bli in i minsta detalj
Har mycket kvar att lära mig i livet
Är sjuuukt trött
Det är redan mörkt ute (det är det inte i Örebro)
Jag köpte svenska jordgubbar för 30 kr litern idag, otroligt gott!
Badade två gånger idag, en gång i morse och en gång efter jobbet. Det är kallt i vattnet, kan inte vara mer än 16 grader, men det är sköööönt! Ett riktigt bra sätt att börja dagen respektive kvällen på!
Imorgon kväll sent kommer mamma
Nu går jag och lägger mig!
Det är i alla fall planen, men planer är ju till för att ändras... Vore inte livet trist om det vore förutsägbart? Jo visst vore det det, men det vore ändå skönt om det iaf kunde bli som man hade tänkt sig ibland...

imorgon: Jobb 10-17, Studentfirande hos min sommarsyrra från kl 18, heldag igen alltså, fast värre än idag...


Kommentarer
Postat av: Tomas

Men Ebba! Va coolt! :) Hur hittade du på mig?
Bor du neråt i landet fast nu?

Postat av: suzy

hej tjejen....tänkte bara meddela att ja numera är en i gänget av bloggare =) finns på: http://konungadotter.blogg.se

2007-06-12 @ 00:02:53
URL: http://konungadotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback