8 dagar kvar PANIK!!!

Japp, det är 8 dagar kvar tills jag åker till Schweiz. Och det är ju både positivt och negativt. Positivt för att det betyder att det inte dröjer så länge tills jag får träffa Mamma och Pappa och Brorsan och Hunden och kompisarna. Negativt för att det innebär att allt det som ska göras, t ex problemformulering inför b-uppsatsen, seminarieuppgifter, matteprov, svenskauppgifterna... ska göras på mindre än dagar!
Hur ska jag hinna leva?
8 dagar
är
192 timmar
är
11520 minuter
är
691200 sekunder

JAG HAR INTE TID ATT SITTA HÄR OCH PLADDRA!!!

hoppas bara att jag lyckas få tid för kärleken också...

förövrigt så ska jag säga upp mitt rum innan den 15:e. Detta innebär att det bara är 2 månader kvar tills jag flyttar! Jag blir helt lamslagen när jag tänker så. Paaaaaniiiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback