I fel stad i fel land vid fel tillfälle...

Jag är helt klart på fel ställe! Jag hatar maktlösheten! Kan ingenting göra...
Skulle inte kunna göra så mycket annars heller, men i alla fall finnas i närheten, pyssla om, laga god mat, ge kärlek...
Men jag är för långt borta. Faan!

Egentligen var det ju en bra dag idag. Åkte skridskor med tjejerna, käkade hirschgeschnetzeltes (hjort) med spätzli och drack crème brulèe latte på starbucks, och inhandlade ett ligretto till Friday... Sen hem och baka paj.
Pratade med älsklingen på msn...

svårt att stötta när det ser hopplöst ut
svårt att finnas där när man är över 200 mil bort
omöjligt att hålla om
omöjligt att pyssla om
omöjligt att verkligen visa vad man känner

det gör så ont när någon som betyder mycket mår dåligt
framförallt den som betyder mest

Det känns verkligen som att jag är på helt fel ställe. Jag önskar att jag kunde vara på rätt ställe.

Men är man inte alltid på fel ställe på något sätt?
Känns så... i alla fall ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback