Jag vet inte...

Tre små ord som sammanfattar min livssituation just nu;
Jag vet inte...
Jag vet inte hur jag ska klara de sista 2 månaderna i Örebro utan att få magsår. Jag vet inte hur jag ska planera min tid så att jag hinner med allt. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, eller vad som verkligen är viktigt. Jag vet inte vart jag hör hemma eller om det ens spelar nån roll. Jag vet inte vad jag vill göra i vår eller vad som händer då med förhållandet. Jag vet inte vad som är rätt eller fel för mig, jag saknar tro och till en stor del även hopp. Jag vet inte vad som känns bra eller inte, jag har ingen aning om vad som skulle göra mig lycklig. Jag vet inte vem jag är. Jag har gett upp mina drömmar, jag saknar mål och motivation. Väldigt mycket känns väldigt meningslöst.

Det finns några saker jag vet, några få men ack så viktiga saker som är säkra i allt ovetande;
1. Jag älskar.
2. Jag är fruktansvärt sårbar (till stor del pga 1.)
3. Jag sover för lite.
4. Jag har en rubbad syn på mig sjvälv.

Har några idéer om hur jag kan göra mitt liv lättare. Ska försöka ge mig en ledig dag i veckan och investera 15 minuter om dan i en promenad. Jag jobbar så mycket bättre när jag fått i mig lite frisk luft!
Vi får väl se om jag lyckas... Jag vet inte...

Kanske ordnar det sig verkligen.
                                                                     
Jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback