nytt elände

Återigen en helt inlägg försvunnet... Faaan! Jag hatar det.
Ok. Jag ska ta antibiotika nio dagar och vara supernogrann med hygienen.... Nya kläder varje dag,nytt örngott och nya handdukar varje dag...

Min dröm
Att någon med styrka i rösten och övertygelse och ärlighet i blicken skulle säga emot mina tankar om mig själv:
Det skulle kunna låta så här:
Ebba, du är INTE ful! Du är en enastående, underbar människa och vän. Och du är jättevacker!
Det är min dröm att det kunde bli sanning.
Och att jag ska kunna tro på det.
Drömmar... Kan de bli sanna?

Maybe you all would consider it a joke if I said that I hate myself,
but now and then when I look into the mirror alla I see is a big mistake...


Kommentarer
Postat av: Suzer

Ebba, du är INTE ful! Du är en enastående, underbar människa och vän. Och du är jättevacker!

Bamsekram!

2007-11-22 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback