Quicky

Ja, det blir ett kort litet inlägg...
Har inte så mycket tid för jag har prioriterat lite annorlunda den här veckan. Inte fel, bara annorlunda. Borde kanske egentligen ha lagt lite mer tid på plugg istället för vänner och kärlek, men jag mår så mycket bättre av vänner och kärlek än plugg...

I eftermiddag ska jag till Göteborg till mina älskade farföräldrar. De ska bli jättekul att träffa dem och umgås med dem. Med lite tur får jag även träffa mina kusiner som jag saknar mycket också...

Hade gärna tagit med mig pojken min ner, men det är kanske bättre att vänta. Dessutom kan det ju vara bra att vara ifrån varandra några dagar också. Vi har ju praktiskt taget bott ihop sen vi blev tillsammans. Inte för att det är något fel på det, men det blir så mycket svårare att vara ifrån varandra länge när man inte har varit ifrån varandra alls innan. Så det blir ju lite prov...

Jag kommer tillbaka till Örebro måndag kväll. På tisdag eftermiddag ska jag iväg och handla med min granne S och sen ska vi koka kålsoppa för vår kålsoppediet som vi ska försöka genomföra en vecka... Det blir lite tufft, men nog ganska nyttigt för oss båda...=)

Nu lite lunch, sen lektion och sen går tåget 17.10.

Söderut för att bli riktigt bortskämd och dultad med tre dagar! Skönt att i alla fall ha en del av släkten inom räckhåll när familjen är så långt borta...

Kärleken börjar nå ända in i de minsta vrårna i mitt lilla hjärta. Jag börjar leva. Dag för dag. Slutet är långt borta!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hoppas du haft en underbar helg, min vän!
Själv så börjar min helg om 49 minuter... :)
Vi får ta en TV-spelskväll eller nåt nångång? Ta med dig Per Nuder och lite vin så ska vi ha roligt long time... :D
Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback