Städad och klar

Gud, vad skönt det är när rummet är rent! Nu ska jag ha en riktigt mysig kväll med älsklingen. Stackarn har migrän, så det blir nog mest massage och sen tidigt i säng. Lite mat också förresten. Imorgon går tåget kl.10.56. Ganska lugnt.
Ferrarisar, herrman hedning, allers, flingsalt och daim-marabou är inköpta och nerpackade. Och cola-lighten står i kylen! Snart bär det av!

Men nu får det räcka. För nu ska jag laga snabbmakaroner och köttbullar.

Hoppas ni klarar er utan mig i 11 dagar nu! Gör inget som inte jag skulle gjort, så ska inte jag göra det heller!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Nja, jag är inte säker på att vi klarar oss utan dig. Men när du ändå är nere på kontinenten, så kan du ju lära dem hur man utalar ordet Motorvägsbron. Det tror jag de har stor nytta av. Ha det så kul. Taxi Taxi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback