Gaaaaaaahhh!!!

Måste bara få säga så. Jag hatar att skriva hemtenta!!! Ja, visst är det spännande, men jag vill tänka själv, jag vill göra egna kopplingar, jag vill inte redogöra för andras ideer...
Och jag vill ha mer tid!!!

Varför tänkte jag inte i förväg, varför började jag inte tidigare? Varför läser jag dubbelt (över 200%!!!)? Åååhhh, jag orkar inte!!!

Jag vill bara umgås, ha kul, njuta av livet... I stället sitter jag och skriver sammanfattningar av andras avhandlingar... Fan. Pissetråkigt!

Nåväl, det är väl bara att bita ihop, jag kan inte hålla på och missa tentor och poäng igen. Gör så gott jag orkar, så får jag väl komplettera i värsta fall, det är inte så mycket mer med det...

Så, nu har jag fått det sagt, nu kanske jag kan koncentrera mig igen...

Ordningspoliser, Akutsjuksköterskor, organisatoriska könsstrukturer...(Lektorns avhandling...:-S)

Hjärtat bankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback