Kort

Av med kläderna, ur med linserna, bort med sminket. På med pjamas, glasögon och ansiktskräm. Krypa ner under Ikeas dunigaste täcke utan dun och två filtar, en kudde under magen. Datorn i sängen. Blogga.
Kan det bli mycket bättre?
Ja, det kan det väl. det kan det väl alltid om man nu ska vara sån. Man skulle kunna slippa ligga själv i sängen, man skulle kunna ha lite mindre att tänka på, klockan skulla kunna vara halv elva istället för halv två och och och...
Men det är ändå väldigt skönt. Jag gillar den här stunden jag har för mig själv innan jag somnar. Tänderna är borstade och väckarklockan ställd så jag kan somna när jag vill... om jag nu skulle kunna sova...

Bara lite kort om idag.
-Underbart mysigt sällskap (solen sken in i mitt hjärta från dess jag slog upp ögonen idag)
-Härlig och god frukost (iaf det jag åt...)
-Jätteskönt att komma ut lite, gå lite, hjälpa till att bära saker över idrottsplatsen
-Det värmer om hjärtat att ha nån som håller ens hand
-Couplings äger världen! I love the british sense of humor!
-Vad bra man mår av att skratta!
-Behövliga samtal med bästa vännen är bra att få överstökade, allt blir så mycket lättare då för alla! Kärlek!
-Ibland måste man få vara onyttig! Pasta och pizza är såååå gott ibland!
-Night at the museum är faktiskt en rolig film!

Förresten så är mitt rum nu så pass städat att jag faktiskt trivs här och inte skäms längre och kan koncentrera mig... Vad duktig du är Ebba!

Nej, nu är det sova som gäller! Även om 120-sängen känns sååååå stor och tom... Kanske sover bättre då, tidsnog kommer man få trängas varje natt=)

Imorgon Sjöslag, men det blir nog mer Cola Light än alkohol för mig! Jaaa! Koffein och aspartam!!! Ok, en eller annan cider blir det kanske också, men jag vill ju ha kul och minnas det hela efteråt...

Others have excuses, I have my reasons why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback