Det blev inget inlägg

Det blev inget inlägg det finns inget att skriva om luften har gått ur de sista veckorna månadernas anstängningar har kommit ifatt mig något jag åt igår tålde jag inte jag har utslag över hela kroppen som kliar så in åt h******* jag är allmänt förskyld eller så där på gränsen mellan förkyld och frisk vilket nästan är värre sov nästan inget inatt men istället tre timmar i eftermiddags helt däckad huvudvärken dödar mig...

Men eftersom jag inte vill klaga blir det inget inlägg.

Förutom:
Tack för all respons och uppmuntran! Jag är så stolt att få vara jag! Det har jag aldrig varit!


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback