Ett ordinärt mirakel

Jag vet inte riktigt vad Per Gessle menar med det, men jag tycker det låter så fint. Ett ordinärt mirakel i din värd.

Att det helt plötsligt slutade regna och solen kom fram och skiner för fullt och låtsas som om den aldrig varit borta definerar jag härmed som ordinärt mirakel. För i min värld var det ett mirakel. Helt underbart!
Det är fascinerande hur mycket lättare allt blir när solen skiner.

Fler bra saker har hänt idag. Jag har fått svar på tre ansökningar.
Nummer 1: Datatypistjobbet: intervju nästa vecka! Yes!
Nummer 2: Company´s: Negativt svar trots att annonsen sitter kvar i skyltfönstret, med andra ord: du passar inte här. Tja! Skyll er själva! Jag hade varit en fena på att sälja era snygga kläder, men det går ni miste om nu...
Nummer 3: Claps animatori: Intervju per telefon på engelska någon gång snart. Spännande. Vore skitkul att åka iväg och jobba som animatör! Komma söderut en sväng ändå;-)

Nu ska jag ut och njuta av solen. Joggingrunda får bli efter maten för nu är jag alldeles för hungrig. Tyvärr får jag inte mat förän om nån timma, men men, nu ska vikten också neråt så nu är det bara att bita ihop!

Skickar några solstrålar till alla dem som behöver! Jag delar gärna med mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback