God natt!

Jag säger bara God Natt!
Jag är slutkörd efter helgens bravader, möjligen lite överansträngd.
Imorgon ringer väckarklockan vid 06.00 och jag lär inte vara hemma förän vid 22.30tiden.
Men även morgondagen ska överlevas och det hela utan att bli sjuk.
På torsdag kommer Farmor och Farfar. Med en del av mina prylar.
Imorse hittade jag bilder på en gymnasiekompis (vi hade konst och sport ihop) i en modetidning. Jättefina bilder. Hon är som gjord för att vara modell.
Hon sa en gång , när vi pratade om längd, vikt, storlekar, att om hon inte var så lång (var lika liten som jag) så skulle hon alltid ha högklackat på sig. Hon är 1.78 skulle jag gissa och hade ändå högklackat ibland. Jag däremot väldigt sällan, trots att jag med mina 1.67 har perfekt längd för höga klackar.

Som sagt; God natt!
Mer spännande kommer inom kort. Ett inlägg ska jag ägna den unika schweiziska byrokratin. Håller nämligen på att anmäla mig för universitetsstudier här i Europas neutrala mitt och det är må ni tro inte lätt. Mer om det senare. Nu ska jag tvinga mitt alter ego i säng så att hon orkar imorrn.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback