I wish...

Jag önskar att jag också hade en ny spexaffisch med massa kärleksfulla meddelanden på min vägg... Men ännu mer önskar jag att jag hade haft en chans att skriva ner all min kärlek på affischerna i greenroom, all den kärlek jag hyser till de människor som jag delade mitt spexliv med och varav vissa kom att bli riktigt nära vänner! Jag tror ni vet vilka ni är och ni kan ju i er fantasi tänka er att det står något uppriktigt snällt, beundrande, kärleksfullt från mig på den lilla tomma fläcken som är över mellan alla annan kärlek.

Man kan tydligen verkligen inte ha allt här i livet.
Och jag är livrädd för att välja fel, prioritera det som inte är viktigast egentligen. Livrädd. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback