OH MY GOD, I CAN'T BELIEVE IT!!!

JAG KOM IN!!!!!
JAAAAA! JAAAAAA!!!!! JAAAAAAAA!!!!!

Jag kan inte säga nåt annat... Det är så sjukt! Så jäkla coolt!
Oh my God!
Jag trodde aldrig att det här skulle hända på riktigt!

Fick brevet idag. Så när jag ringde hem o sa att jag var på väg hem sa Mamma att där låg ett kuvert från SMA. Usch, så läskigt! Jag kan inte ens skriva ordentligt. Skakar riktigt!

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Kan inte säga något annat. Det här går inte att beskriva! Det är så häftigt! Nä, nu måste jag göra något, pallar inte att sitta still, det går bara inte...

Tack än en gång alla ni som har trott/tror på mig! Fatta vilket stöd!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis grattis Ebba! Nu kanske det där samtalet vi råkade ha i somras, blir sådär ännu bättre. Det är så bra att du följer det som betyder något! Kör hårt, när du än börjar! kram!

Postat av: Suzer

Nej fy faaaaaaaaaaaaaan vad roligt! :D GRATTIS!!!

2008-04-26 @ 19:03:57
Postat av: Frida

Wow...det är ju skitcoolt. Grattis!

2008-04-26 @ 20:14:38
URL: http://fridaymoonwalker.blogg.se
Postat av: Gudrun

GRATTIS! Du är så otroligt bra!

2008-04-26 @ 21:32:17
URL: http://gsp.blogg.se
Postat av: Becks

Ååååååååååh, det var det bästa, det bästa vi har hört!
Grattis!

2008-04-26 @ 21:42:12
Postat av: Oasis

Grattis!! Du vet förvisso inte vem jag är men jag brukar läsa din blogg då och då. Det är för övrigt inte bara på dansområdet som du har talang. Du skriver väldigt bra också!

Jag har också anat att du har haft lite problem med självförtroende och så (samma här kan jag säga) men jag tror faktiskt att många avundas dig. Du talar flera språk, är väldigt begåvad estetiskt, har många vänner och verkar jävligt smart helt enkelt. No need to look down on yourself.

2008-05-06 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback