Pinsamt

Jag upptäckte just till min stora förfäran att jag borde ha tittat mer på Idol i Sverige. Jag har totalt missat att Daniel Karlsson var med 2007. Gud vad pinsamt. Här har jag gått runt och lyssnat på The Lips och tyckt att sångaren är så bra och så snygg (jag var helt förtrollad när jag såg dem på Waynes Coffee på Skeppsholmen i Stockholm 2006) och missat att han var med i Idol 2007! Hur kunde jag?

Jag skäms. Dels för att jag inte visste om att han var med i Idol 2007, för att jag inte kopplade att Daniel Karlsson var just Daniel i The Lips. Dels också för att jag är fan av en idol. Trodde inte jag skulle sjunka så lågt, men så är det ju faktiskt The Lips Daniel vi pratar om och han har ju inte blivit popstjärna som den Idol-Danny 2006...

Nåväl, hursom så är han en makalöst duktig artist som verkligen har kul på scen. Skulle ni någon gång få chansen att se Daniel Karlsson & The Lips, så gör det! Feel good-musik på allra högsta nivå!

Kolla in dem
HÄR och provlyssna på den musik som just nu utgör the soundtrack of my life.

Och så får jag väl länka till Lord Eddy and The Thugs eftersom de också gör asbra musik och behöver lite reklam och är det enda svenska ska-bandet jag känner till och dessutom gör musik som är helt perfekt att springa till: Endorfiner i kvadrat! Kolla in HÄR.

Så, nu tror jag att jag har gottgjort lite för min pinsamma faut-pas att inte hålla koll på mina idoler...

Nu ska tvätt hängas upp och sedan sol njutas av. En av dagens höjdpunkter kommer vara att undersöka hur palmbladstallrikar är "konstruerade" vill säga om de verkligen är så mycket bättre än papptallrikar... Spännande.
om jag hittar nåt om det ska jag länka, annars får det bli ett vetenskapligt innlägg efter ingående undersökningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback