Tomorrow is the day eller Imorgon smäller det eller Shit vad jag är nervös!

Jag är sååå fruktansvärt nervös inför imorgon... Imorgon är den stora dagen. Det är imorgon jag ska ge allt för att se om jag skulle kunna bli en musical-stjärna. Inte för att jag är så säker på att ja vill bli det längre, men jag ska visa vad jag går för imorgon och så är det lite roligt att göra en grej av det. En ursäkt för att vaxa benen, ta ett bad, koppla av med en massa te, planera in i det minsta vad, när och hur jag ska äta frukost imorgon för att vara i absolut bästa tillstånd för att dansa klockan 10.00. Ska äta vid 8, absolut inte efter 8.30, dricka en massa vatten då men inget efter 9. Jo, det låter rimligt. Mamma har lovat att köra mig, det känns också bra=)

Min heldag på jobbet idag gick bra. Klarade 37 formulärer på förmiddagen  och 40 på eftermiddag, jag börjar närma mig målet. Minst 40 ska det bli måndag eftermiddag också. Jobbar minst en halvdag varje dag nästa vecka, det känns också bra. Allt känns bra.

Och min nervositet inför imorgon beror mest på att det ska bli så himla spännande. Jag måste inte klara det, jag får däremot ha riktigt kul, bli en erfarenhet rikare och känna på om det skulle kunna vara något för mig...

Spännande spännande....

Åh. apropå spännande: Untraceable. Helt sjukt spännande film. Ta de allra bästa CSI följderna, kombinera ihop spänningen i dem så får ni en hint av det här. Tyvärr får den minus för slutet. Absolut sevärd, men inte tvunget på bio. Och ät inget när du ser den, det finns en risk att det kommer tillbaka då...

Allt för mig idag, nu active relax för att bli av med ryggvärken från cyklandet och typandet, sen beauty sleep. Och just det. Matlåda...

Undrar om låtarna fastnar i hjärnan om jag lägger noterna under kudden inatt... Kan vara värt ett försök...=)

Anyone can whistle... dumdi dum di dum... But I get a kick out of you... Out of youououououou ouuut of you...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för din gratulation :D Jag tror inte jag ahr fattat att jag inte är 19 längre.. 19 var ändå en väldigt bekväm ålder tycker jag. :P

Och nu är du förmodligen och kör så det ryker! jag håller alla tummar (och alla andra fingrer också) för dig! Hur det än går så är du skitbra! jag har sett dig på scen och utan tvekan har du star-quality i dig! jättelyckatill, jag tänker massor på dig!

Kram kram!

Postat av: Becks

Stort lycka till idag, kanske är lite sent nu men jag hoppas att det har gått bra ändå!
Du är kanoners!
Stor kram till hasselmusen i elix! :)

2008-04-19 @ 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback