Usch och fy!

Usch och fy för snöblask i april!
De stackars tulpanerna och påskliljorna ser ut att huttrande kura ihop sig i kylan. Jag tycker så synd om dem!
Usch och fy för PMS också! Varför ska det höra ihop med att vara kvinna?! Inte konstigt att vi räknas som det mera kroppsstyrda könet... Hur lätt är det att inte handikappas av smärtan som gör det praktiskt taget omöjligt att röra sig, illamående så man inte kan koncentrera sig på någonting alls, trötthet, yrsel och ett sötsug som bara inte går att stilla... En gång om året hade ju varit okej, men varje månad?
Usch och fy för att humorprogrammet på tv som jag hade sett fram emot sen förra tisdagen inte visas längre.

Och definitivt usch och fy för sådana här negativa inlägg!

Nu går jag och lägger mig. Vem vet, morgondagen kanske bär på nåt spännande. I alla fall ett hudläkarbesök, undrar vad hon kommer säga...

Två saker står högst upp på min spontana önskelista just nu:
- Att dela sängen med nån snäll kille som kunde hålla om mig och dra fingrarna genom mitt hår och viska i min nacke att allt kommer bli bra.
- Att få sova hela natten för en gångs skull!

Hoppas tjärnorna vill mig väl så att jag får i alla fall min andra önskan uppfylld! Okej, jag kan väl vakna till en gång då, men inte fem...

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback