8/8-08

Ojojoj en sån massa åttor det blev den här dagen... Fatta vilket coolt födelsedatum, nästan lika coolt som mitt...:-)
Jag kom just hem. Missade första nattbussen 01.15 så det fick bli 02.30 istället. Fick komma tidigare idag. 15.30 istället för 17 och så jobbade jag till 01.15. Ganska lång dag faktiskt. På grund av personalbrist jobbar jag imorgon med... Lite jobbigt, men varje timme jobb betyder ändå 120 kronor efter avdrag som kommer droppa in på mitt konto så småningom och det känns ju bra inför höstens alla äventyr... Det är ju tyvärr inte gratis att flyga till Sverige...
Nej, nu ska jag sova. Måste hinna med en massa annat imorgon också, dammsuga hela huset till exempel och tvätta alla mina kläder och köpa jazzskor... Men det ska nog gå jättebra ska ni se! Efter ett telefonsamtal med den där någon som jag tänker på hela tiden är jag full av tillförsikt och energi igen. Det är magiskt hur någons röst och några uppriktiga ord kan ge en så mycket styrka... Allt kommer att bli jättebra. På något sätt. Det måste det helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback