Jag vill också vara med!

Öppnade msn för att kolla mina mejl och fastnade för att flera stycken (säkert fem) av mina kontakter har en text i stil med Nollning! eller It's så 2008 den 19/9! Samtidigt dimper det ner ett mejl efter annat om nolleföreställning och tillhörande fest i spexsammanhang. Jag vill också vara med!!! Jag önskar att min termin började som universitetens; i slutet på september, då hade jag hunnit, men nu har jag fullt upp just när allt det roliga händer i Örebro... Så himla surt...
Jo, det är klart, jag har ju roligt här, jag med. Ska på konsert i morgon och har fixat tishor tillsammans med tre killpolare. Det ska bli asskoj! Och vi har fullt upp i skolan men projekt och sånt. Men det är inte samma sak som att gå runt i overall, festa dag och natt, alltid ha på sig sin röda faddershirt och stöta på folk i långhuset som hälsar glatt som man själv tror att man aldrig sett... Det finns inget som går upp mot höstnollningen i Örebro! I alla fall inte när jag är med...
Jag tror ni kommer klara er alldeles utomordentligt bra utan mig i höst, men snälla snälla, tänk på mig! Jag vill så gärna! Och det är så totalt oföreställbart att det redan är ett helt år sen jag var fadder och två år sen jag nollades... Drar på mig ovven, tar en öl och tänker på er!!!

Presentation class gick föresten hyfsat bra. Jag pajade min röst när jag ville lite för mycket, men inte mer än att det blir bra om nån vecka. Blev stressigt, men som sagt, det funkade=)
Slapp jobba både igår och idag vilket gjorde allt mycket lättare. Dessutom fick jag just ett mejl med en bild som jag längtat efter sen jag var i Sverige sist...
En månad, inte ens, tills jag åter får sätta fötterna på mina förfäders mark! Det gör mig lycklig att tänka så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback