Helgen avklarad!

Så, nu är tre föreställningar avklarade. Alla fullsatta och välgenomförda. Publiken har haft roligt, vi har gjort vårt bästa och varit duktiga. Jag har tyvärr inte haft ens hälften så roligt som jag trodde eller som jag hade när vi repade.
Numera hatar jag min figur som jag spelar och är jättetrött på äpplen! När jag har lite mer tid ska jag berätta om vad showen egentligen "handlade" om...
Igår var familjen och kollade, idag grannar och fina Bea. Det går bättre och är roligare när man känner någon i publiken fast det är fortfarande svårt när man aldrig har en applådsituation och publiken inte får någon chans att visa vad de tyckte om det jag gjorde... Lite synd, men det är som det är. Jag försöker ta åt mig av det Volker, regissören, och Carole, rektorn, säger. Dem får jag massor med beröm av och Volker är ingen som brukar ge beröm, så jag gör väl ett bra jobb förmodligen... Nåväl, skönt att ha det avklarat i alla fall. Nu är det bara två föreställningar kvar. På torsdag kommer ingen jag känner, men däremot på lördag kommer några av de viktigaste personerna. Tre fina pojkar kommer, varav jag känner två väldigt väl och tycker oerhört mycket om den tredje, och två fina damer som jag inte sett på länge. Sista föreställningen blir nog roligast, då lär lättnaden vara så stor så det bli kul.

En sak är säker, det är det här jag vill hålla på med. Det här verkar jag kunna...

En sista skolvecka innan jag försvinner norrut en vecka och gömmer mig i familjen och släktens trygghet. Jag ska bara ta det lugnt! Gud, vad härligt! Bara synd att det även innebär att sakna en viss person...

Bilder kommer snart på facebook...=)

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback