Ja, okej, jag får väl avslöja lite mer...

På tisdag börjar jag som servitris, på en av stadens mer kända restauranger. Jag köpte byxor idag och när jag provade dessa svarta byxor (såna som det egentligen hör en blaizer till också) med en vit skjorta, kände jag inte alls igen mig längre. Jag har ingen aning hur det ska gå för mig som servitris, men det ska nog gå bra. Jag lär mig ju fort och är motiverad. Och sjukt glad att jag har ett jobb! Dessutom som servitris och 100%!!!

Ikväll ska detta firas, samtidigt som det ska firas att Låtsaslillasyrran har fyllt 18 och dessutom klarat höstterminen med godkända betyg. Utgång! Äntligen!!!

Nu hoppas jag bara att jag kan få ledigt så att jag kan hälsa på i Örebro när premiären för Furstinnan av Sicilien stundar den 7 mars! Örebrovänner: Missa det inte! Det kommer bli så sjuuuukt bra! Jag har ju sett embryot och på det syntes redan att det kommer bli ett otroligt vackert barn! Haha, vilken dålig metafor...

Nu blir det snart mat, så jag får väl kasta mig i duschen, så jag i alla fall ser någorlunda ut när jag ska ut sen. Även om jag inte direkt planerar att ragga upp nån...


Kommentarer
Postat av: Suzer

Jättegrattis till jobbet, vännen! Håll tummarna för mig också... Kram!

2008-02-15 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback