Min drömprins ska...

Jag har som jag skrev om häromdagen börjat dagdrömma lite om hur min drömkille ska vara... Det har ingenting med någon form av realitet att göra. Här pratar jag om Drömprinsen som kommer på en vit häst och befriar mig från drakar eller troll eller nåt, lyfter upp mig och gallopperar iväg. Han har dessutom med sig en jäääääättestor bukett med mörkröda rosor.

Denna drömprins ska...

...älska mig för den jag är
...vara världens snällaste
...aldrig någonsinn skratta åt mig eller dissa mig
...kunna prata med mig
...kunna lyssna
...kunna gråta
...ha humor
...vara djup
...få mig att känna mig vacker och unik
...känna av hur jag mår
...tycka att jag är bäst och vackrast oavsett vad jag gör eller hur jag ser ut
...ta hand om mig
...vara smart och trevlig
...vara sig själv
...stötta mig
...tro på mig
...beundra och avguda mig
...ha en stark personlighet
...aldrig bli agressiv
...våga säga till mig när jag beter mig korkat
...tänka mycket på mig
...vara självständig
...tycka att jag är viktigast
...tycka om bra mat
...vara intresserad av kultur i form av teater, musik, konst och främmande länder
...vara romantisk
...ha bra smak
...bry sig om sitt yttre (men han får inte vara fåfäng)
...tycka om att dansa
...vara kreativ och påhittig
...vara snygg
...ha civilcourage
...vara modig
...vara charmig
...vara musikalisk

Listan är ganska lång och förmodligen finns det mycket fler saker man skulle kunna räkna upp. Men så här långt har jag kommit hittills. Jag känner mig ändå ganska duktig. Det som är viktigt för mig håller sig väldigt över bältet (okej, det är klart det finns annat som är väldigt viktigt också, men det ska nog inte skrivas här...vem vet, det kanske finns minderåriga som läser...!?). Jag tycker dessutom inte att jag är ytlig alls, men mycket av min drömprins personlighet handlar om mig. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är min DRÖMprins. Min.
Om du känner att det här är exakt du; hör av dig! Tror dock att sannolikheten är väldigt liten...=S hehe...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Måste säga att det är en trevlig lista=) Inte alls fåfäng, utan snarare väldigt djup!
/Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback