ebba luna international

nu har jag en blogg till. okej jag hade det redan innan, men den slopar jag igen för det var jobbigt att skriva på schweizertyska och den var jätteful(!!!)... men nu har jag en som jag skriver på precis det språket som faller mig lättast just när jag skriver.
om nån är intresserad av att läsa vad eBbA kan svamla om på engelska eller högtyska så är det bara att kolla in ebbaluna.blog.com

denna bloggen kommer jag givetvis att fortsätta med, det är ju mitt hjärtegull... Jag behöver den här bloggen. Svenskan är mitt språk, det som jag har lättast att uttrycka mina känslor på, så här kommer man kunna läsa om mitt icke-liv i många månader till tror jag...

föresten... jag skriver all statusinfo och sånt på msn på engelska, det blir enklare och tar mindre plats så... vet att det kan verka lite töntigt, men jag är ju så otroligt flashig så jag måste ha det på engelska... nej, verkligen inte, men eftersom jag ska förena två kulturer och länder och dessutom har vissa kontakter som bara kan engelska så gör jag på detta vis... hope you understand...

nu sova, för imorrn, då minnsann ska det fixas en massa grejer... eller nåt typ... sova behöver jag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback