This is it!

Det är det här jag vill hålla på med, det här jag tycker är roligt, det här min kropp och mitt psyke mår bra av; DANS!

Okej, det var nästan så obehagligt som jag trodde att det skulle vara att se mig själv i strumpbyxor och body, men jag kunde ändå förvånansvärt mycket och hängde med bra. Härligt! Lite pliés, första position, femte position, pas-de-bourrés, hauts, allongés, arabesques och pirouetter, och helt plötsligt hade man varit där i 1½ timme...
Riktigt skönt!

Imorgon ska jag agera stylist och sminkös åt Bea som ska på officersbal på Berns snoffsigaste hotell. Coolt, eller hur? Och hon behöver min hjälp! Det gör att jag äntligen känner mig lite nyttig.

Emellanåt hittar jag ändå sånt jag kan och faktiskt tycker är roligt... Hon kommer bli så otroligt vacker, det är hon annars också, men så som imorgon har ingen sett henne hittills!

Nu ska jag äntligen hoppa isäng, efter lite stretch, känns som att mina lår kan behöva det... Men jag måste gå och lägga mig så fort som möjligt, så jag inte hinner ångra mig och äter nåt fastän jag inte ska... Jag får mat imorgon, det räcker.

Huvudfrågan i mitt huvud: Hur kunde jag leva utan att dansa? Jag förstår inte hur jag överlevde...

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, dans

Postat av: Suzer

AVUNDSJUK!!! Men glad för din skull. :) Kram och puss!

2008-02-02 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback