Dagen i dag

6.40* upp
7.30* på cykeln
8.00* jobb start
12.00* jobb slut
12.35* Marzili (flodbadet) -- Vi var i fem gånger! Vattnet var 19 grader i floden!!
17.30* tåget hem
18.15* mat hos Sha
19.15* tåg in till stan
20.00* Cardinal Eve på Art Café (där jag ska jobba imorgon)
20.45* en sväng förbi restaurangen, hälsa på F, tydligen har glassen äntligen kommit!!
21.00* Quasimodo: Kökschefen och restaurangchefen hade avgångsfirande; öl m läsk tills kollegerna kom
21.35* Nacho Chips och Sol-öl på Desperado
22.30* Bundesterrasse där tjejpolaren firade att hon klarat sin utbildning
23.15* tåg och buss hem igen

Nu är linserna tillbaka i linsasken, min ömma, stackars solbrända kropp är insmord med Q10-kräm och nu ska här sovas.
Imorgon börjar jag kl.11. I civila kläder. Usch, så jobbigt, då ska man hitta nåt att ha på sig som är snyggt och fräscht men inte för vågat och inte för påklätt heller... Aaargh! Nädå, så illa är det inte. Grön t-shirt, snygga jeans. Det blir asbra. Efteråt ska jag bara i Aare igen. Men min underbara lekiskompis Fabi. Hon är underbar! Hur kan man glömma bort så underbara människor som man en gång hade runtomkring sig varenda dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback