en vacker dag och 8 timmar tåg drygt

Härligt! Riktigt härligt! Ordentlig frukost på tåget till Bellinzona, bröd, marmelad, ost, salami och äggröra och italiensk varm choklad. Det är nåt speciellt med italienska tåg. De luktar annorlunda, de ser annorlunda ut och de låter annorlunda. Dessutom får man italiensk varm choklad... Mmmm... Som semester!

Locarno är fint, men ganska tråkigt. Vi åt gelato och pizza. Mmmm...

Föresten så ser jag numera ut så här: (bara för att hålla er up to date så att säga)


och detta är den bästa tjej-"ölen" (det är 75% öl i... resten är typ juice...)


puss och kram mina vänner! och jo, visst är jag väl fin i håret!?! Skitnöjd är jag i alla fall=)!

Kommentarer
Postat av: Suzer

Du ÄR jättefin i håret! :) Kram!

2008-07-24 @ 08:59:02
Postat av: Anonym

Du är mycket fin i håret. Men du borde nog äta upp dig lite mer. Få lite hyll.

2008-07-24 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback